Din Navigator som din private sagsbehandler

Jeg har brug for en privat sagsbehandler i sundhedssystemet, der kan hjælpe med at skabe overblik og overskud i et system, hvor jeg er faret vild”, sådan lyder ordene fra en tidligere patient.

Få din private sagsbehandler

Din-Navigator har talt med flere kunder, der har oplevet sundhedssystemet som et tungt system, der er umuligt at finde rundt i. Mange oplever en god behandling af de fagpersoner, som de taler med, men udtrykker samtidig, at det er som om, at de er faldet mellem to stole. En afdeling kan kun hjælpe med afgrænset ting, og det findes derfor stift og rigidt. Telefontiden er begrænset og ofte er det ikke muligt at tale med den person, som henvendelsen skal til, men skal igennem en sekretær eller lignende først.

Så kan man ellers vente på, at den pågældende har tid til at ringe tilbage, og hvis henvendelsen ikke er rettet det rigtige sted hen, så må man vente til næste telefontid for at ringe til en anden.

Samtidig er det frustrerende, at man skal fortælle sin sygdomshistorie om igen hver gang, at der er en ny behandler, som virker til, at denne kun skal bruge en brøkdel af informationerne for at udfylde sin del i sundhedssystemet.

Vi navigerer dig rundt i sundhedssystemet

Der er mange historier om, hvor svært det er for en patient, at navigere rundt i sundhedssystemet. Din-Navigator har talt med flere kunder, der har oplevet sundhedssystemet som et tungt system, der er umuligt at finde rundt i. Én afdeling kan kun hjælpe med afgrænset ting, mens en anden gør sig i andre ting, hvorfor et sygeforløb kan føles stift og rigidt. Telefontiden er begrænset og ofte er det ikke muligt at tale med den person, som henvendelsen skal til, men skal igennem en sekretær eller lignende først.